Mobiel videobewakingssysteem

Bedrijf viert Internationale Vrouwendag door biologische gezondheidsvoeding uit te delen aan vrouwelijke werknemers

2023-03-10 11:14

Op 8 maart, Internationale Vrouwendag, toonde ons bedrijf zijn toewijding aan de zorg voor zijn werknemers door een speciaal geschenk uit te delen aan zijn vrouwelijke personeelsleden. Het geschenk omvatte een selectie biologische, gezonde voedingsmiddelen zoals biologische eieren, granen en noedels.

Bij ons bedrijf geloven we dat het bevorderen van gezondheid en welzijn essentieel is voor het welzijn van onze medewerkers. We erkennen dat veel vrouwen unieke uitdagingen hebben bij het combineren van werk en gezinsverantwoordelijkheden, en we wilden onze steun betuigen door hen te voorzien van gezond, biologisch voedsel om hun drukke leven van brandstof te voorzien.

Onze inzet voor het bevorderen van gezondheid en welzijn gaat verder dan dit geschenk. We hebben een aantal initiatieven geïmplementeerd om onze medewerkers te ondersteunen bij hun inspanningen om een ​​gezonde levensstijl te behouden, waaronder toegang tot voedzame snacks op kantoor, het aanbieden van gezondheids- en fitnesslessen en het bevorderen van de balans tussen werk en privéleven.

We zijn trots op onze bedrijfscultuur, die sterk de nadruk legt op de zorg voor onze medewerkers en het creëren van een ondersteunende werkomgeving. We erkennen dat onze medewerkers de basis vormen van ons succes en we zijn vastbesloten om te investeren in hun welzijn en ontwikkeling.

Organic Health

Terwijl we nadenken over Internationale Vrouwendag, worden we eraan herinnerd hoe belangrijk het is om gendergelijkheid te bevorderen en vrouwen te ondersteunen in alle aspecten van hun leven. We zullen blijven streven naar het creëren van een werkcultuur die diversiteit, gelijkheid en inclusie bevordert, en we zijn toegewijd om al onze medewerkers in staat te stellen hun volledige potentieel te bereiken.

Ontvang de laatste prijs? We reageren zo snel mogelijk (binnen 12 uur)
This field is required
Required and valid email address
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.